jueves, 16 de septiembre de 2010

Blog miyavi: HAPPY B-DAY 2 ME

Estado de ánimo actual:  agradecido/a

to my 28yr old self,

28才の自分へ

お疲れ様よく頑張りましたね

ワールドツアー前半戦は独立後すぐだった事もあり
色々と大変だった事でしょう

レーベル移籍もふくめ
アーティストだけでなくCEOとしても
あちこち奔走していましたね

おかげで今、雅-MIYAVI-は
ステージ含め良い環境で創作活動ができています
ご苦労さまでした。

でも、まだやっとスタートラインです。

貴方が止まろうが挫けようが世界は廻り続けています。


i know that u did ur best and strived hard last year.

u musta had a hard time especially on the road during the first half of ur world tour as the first project since u started up ur company.

not only as a musician but as a C.E.O, u nailed it!thx to u, MIYAVI is in a good environment to create music.

but lemme remind u that all of the things finally just started rolling.

dont forget abt the fact that the world would never stop 
even if u stop or trip so just go on ur way.

明日も撮影なのでケーキは少しならOKですが
虫歯になりやすいので
寝る前にしっかりと歯を磨くように。

一年間お疲れさまでした。

from ur 29yr old self.


p.s.

TORTURE Director's cut will arrive soon.

ディレクターズカット、
間もなく到着。





No hay comentarios:

Publicar un comentario